DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 جی پی اس مسیریابی دقیق اما باید به نقشه ای با کیفیت بالا نیز دسترسی داشته باشید تا از gps گوشی خود لذت ببرید. سایت یک موبایل امروز نقشه کامل استان تهران وحومه تهران و کرج را برای شما عزیزان قرار داده است.

نقشه ای دقیق با کالیبره بالا که بصورت آفلاین می توانید استفاده کنید و از آن لذت ببریئد,این نقشه برروی گوشی های iphone قابل نصب و اجراست.باکیفیت ترین نقشه آفلاین جی پی اس که با نصب آن می توانید به رایگان از gps گوشی خود استفاده کنید. 

gps offline iphone دانلود
 



ادامه مطلب ...

  بدون حدمرز شدن تلفن های همراه آنها را تبدیل به وسیله ای همکاره نموده است.وسیله ای که تقریبا تمام نیاز های دیجیتالی مارا در طول روز رفع میکند.

جی پی اس قسمتی دیگر از امکانات تلفن های همراه به شما می آید,و نقشه جی پی اس کشور عزیزمان نیز یکی از مهمترین نقشه های gps در تلفن های همراه است.نقشه جی پی اس ایران با کالیبره ی بالا و بصورت کامل حتی راههای منتهی شده به کشورهای همسایه را نیز رد خود جا داده است.
شما با اضافه کردن این نقشه به گوشی آیفون خود دیگر نقشه تمام ایران را در دستان خود دارید و می توانید بصورت کاملا رایگان مسیر خود را پیدا و به مسیر خود ادامه دهید.این نقشه GPS افلاین دستگاههای آیفون را هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

 

gps ایران iphone
 



ادامه مطلب ...

  با توجه به جمعیت و موقعیت جغرافیایی استان اصفهان یکی از استان های پرجمعیت می باشد که سایت یک موبایل بر آن شد تا نقشه جی پی اس این استان تاریخی را برروی سایت قرار دهد.

نقشه gps استان اصفهان یا همان نصف جهان این بار مخصوص گوشی های آیفون که با کالیبره خوب تهیه شده است می توانید دانلود کنید و از آن لذت ببرید.آموزش نصب gps روی دستگاههای آیفون و نرم افزارهای مورد نیاز نیز در ادمه مطلب بصورت کامل قرار دارد.

 
gps offline رایگان اصفهان
 



ادامه مطلب ...

  شهر مشهد یکی از مکانهای پر جمعیت و زیارتی است که به دلیل قرار گرفتن حرم هشتمین امام شیعه اما رضا (ع) دومین شهر پر جمعیت ایران است که سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از دیگر شهرها به آن وارد میشوند.

پس تصمیم گرفتیم که جی پی اس آفلاین شهر مشهد را بصورت کامل و کالیبره دقیق در سایت یک موبایل برای شما عزیزان که یکی از محصولات اپل را دارید قرار دهیم.این نقشه + آموزشهای لازم + نرم افزارهای ضروری در ادامه مطلب گنجانده شده است.

gps iphone جی پی اس حرم مشهد آیفون دانلود
 



ادامه مطلب ...

 نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد و آندروید است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.

جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.
 
مسیر یاب شهرهای ایران برای آندروید و آیفون با کیفیت فوق العاده Sygic Iran: GPS Navigation v11.2.2



ادامه مطلب ...

  جی پی اس آفلاین تهران برای گوشی های آندروید, آیفون, جاوا و سیمبیان که می توانید برروی گوشی خود نصب کنید و بصورت آفلاین یعنی بدون دسترسی به اینترنت از آنها برروی موبایل خود استفاده نمایید.

اکنون شما می توانید نقشه کامل تهران و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید و آموزش های لازم جهت نصب و نرم افزار های لازم برای نصب GPS را نیز میتوانید در همین پست مشاهده نمایید.
در ضمن جی پی اس تهران بصورت جاوا نیز برروی گوشی های فاقد سیستم عامل مانند نسل قدیم گوشی های سونی اریکسون و گوشی های سیمبیان و ... قابل نصب است و برای آیفون و آندروید نیز هرکدام بصورت جداگانه GPS برای دانلود قرار داده شده است.
دانلود جی پی اس آفلاین تهران در آندروید و آیفون و جاوا - Tehran Offline Map java, android, iphone



ادامه مطلب ...

  نقشه جی پی اس شهر مشهد به همراه آموزش ها و نرم افزار های لازم جهت راه اندازی GPS Offline گوشی های : آندروید و آیفون و نقشه جداگانه جاوا در سایت یک موبایل آماده دانلود شده است.


دانلود نقشه جی پی اس مشهد مقدس و حومه در نسخه های : آندروید ,آیفون و نقشه جاوا
 



ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار تمرین زبان انگلیسی Practice English Grammar 2 که شما با نصب این نرم افزار بروی گوشیآیفون ,آیپاد آیپد لمسی خود می توانید زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید از مزیت های این نرم‌افزار نسبت به سایر رقبا،پوشش گسترده‌ی نکات گرامر انگلیسی آپن می باشد که هم اکنون در سایت یک موبایل می باشد

 
نرم افزار تمرین زبان انگلیسی Practice English Grammar 2 برای گوشی آیفون
 


ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار مسیر یاب Quick Route v.1.1 که قابلیت این را دارد که مسیریا آدرسی که شما تاکنون به آنجا نرفته اید یا نمی شناسید را با مشخصات کامل و راحت ترین مسیر به شما نشان می دهد و راهیابی انواع مسیر های دوچرخه, پیاده, سواری, اتوبوس, قطار ,کشتی و مترو که این نرم افزار  بروی گوشی های آیفون ,آیپاد ,آیپد لمسی قابل نصب می باشد

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a2/675747.jpg
 


ادامه مطلب ...

  نرم افزار پلیر iMPlayerHD که یک برنامه پخش صوت و تصویر چند منظوره می باشد که قابلیت پخش فرمت های ویدئویی و صوتی مختلفی را داراست که از جمله میتوان به فرمت هایی همچون MP4، MP3، AVI، MKV، WMV، ASF،MOV، M4V، MPEG، 3GP، RM / RMVB اشاره کرد.قابلیت پخش زیر نویس فارسی و تنظیم رزولوشن بروی صفحه گوشی ایفون شما همچنین خروجی تلویزیون AirPlay و تنظیمات رنگ از دیگر ویژگی های iMPlayerHD 1.2.2 می باشد که برروی گوشی های آیفون و آیپاد ها به سادگی قابل نصب است.


دانلود نرم افزار iMPlayerHD برای گوشی آیفون
 


ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار Fantastical v.1.0.2 که شما با استفاده از نرم افزار می توانید برنامه ریزی کنید تا هیچ کار مهمی را از دست نمی دهید و رابط کابری این اپ بسیار آسان بوده و این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آیفون ,آیپاد می باشد


نرم افزار Fantastical مخصوص آیفون
 


ادامه مطلب ...

 

 نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.نرم افزار افزایش طول عمر باتری Battery Life
 
 
 


ادامه مطلب ...

  نرم افزار آیفون iColorama S که یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.

برنامه ویرایش تصاویر iColorama S - Iphone
 


ادامه مطلب ...

  نرم افزار Sound Hound برنامه ای است برای مدیریت موزیک ها روی گوشی که می تواند با استفاده از موتور جستجو هوشمند خود آهنگ هایی را که میخواهید جستجو کنید با خواندن شما می یابد البته باید قبلا این موزیک را پخش کرده باشید.

نرم افزار SoundHound  برروی گوشی های اندروید و آیفون قابل نصب و اجرا می باشد.
نرم افزار SoundHound برای گوشی آیفون
 



ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار برنامه ریزی درسی iStudiez Pro v1.6.5 این نرم افزار برای تنظیم و برنامه ریزی درسی می باشد شما دانش آموزان گرامی می توانید با استفاده از این نرم افزار درس هایی که عقب بوده اید را جبران کنید و در امتحانات موفق و پیروز شوید این نرم افزار از ویژگی هایی برخوردار می باشد از جمله : تعریف نام درس و زمان مطالعه برای هر درس , تکالیف را به شما یاد آوری می کند و آگاه نگه داشتن شما از برنامه روزانه این نرم افزار قابل اجرا بروی گوشی آیفون ,آیپادمی باشد.

نرم افزار برنامه ریزی درسی iStudiez Pro مخصوص آیفون
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها